" ΏΘΗΣΗ "

" ΏΘΗΣΗ "

ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ



Το παιδί μου δεν τα καταφέρνει καλά στα παιχνίδια με κίνηση .......
Συχνά τα αποφεύγει, ειδικότερα αν στο παιχνίδι αυτό συμμετέχουν και άλλα παιδιά .......
Συνήθως απλά παρακολουθεί τα υπόλοιπα παιδιά να τρέχουν ,να σκαρφαλώνουν ........
ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΠΑΙΔΙΟΥ Το παιδί μου αποφεύγει την κίνηση

Παιδιά τα οποία αποφεύγουν την κίνηση και συνήθως η παιδική χαρά δεν είναι ο αγαπημένος τους χώρος για παιχνίδι, είναι παιδιά που δεν τους αρέσει να κινούνται γιατί τους δυσκολεύουν τέτοιου είδους δραστηριότητες. Σκόπιμα επομένως , ως μηχανισμός άμυνας ή προστασίας απομακρύνονται από αυτές και σίγουρα δεν είναι η πρώτη τους επιλογή για παιχνίδι.
Υπάρχουν πολλές μεταφράσεις που μπορούν να εξηγήσουν τη συγκεκριμένη εικόνα.
Το παιδί γενικά δεν το πάω στις κούνιες ,οπότε δεν ξέρει πως να παίξει εκεί.....
Έτσι ήταν και ο πατέρας του ή έτσι ήταν και το μεγαλύτερο αδερφάκι του .........
Δεν έχω χρόνο να παίξω μαζί του .........
Είναι όμως αυτό ή πραγματικά το παιδί έχει δυσκολίες με αποτέλεσμα να αποφεύγει να εμπλακεί σε δραστηριότητες κίνησης.
Ότι και αν ισχύει θα πρέπει να ζητήσουμε τη γνώμη ενός ειδικού.
Συχνά παιδιά που εμφανίζουν αυτή την εικόνα έχουν πραγματικές δυσκολίες . Συνήθως αυτές επηρεάζουν άμεσα τη συμπεριφορά τους , τις ακαδημαϊκές τους επιδόσεις και το συναίσθημα τους. Αισθητηριακά προβλήματα, δυσκολίες σε οπτικό-κινητικό συντονισμό , σε λεπτή και αδρή κινητικότητα, δυσκολίες σε δεξιότητες συντονισμού και άλλα μπορεί να υπάρχουν ή και να συνυπάρχουν, με τέτοιο τρόπο που να συνθέτουν ένα παζλ το οποίο εμφανίζει την εικόνα ενός παιδιού που αποφεύγει την κίνηση . Συχνά αρνείται να συμμετέχει ακόμα και αν οι γονείς του το προτρέπουν, σε τέτοιες δραστηριότητες , όπως ποδόσφαιρο, μπάσκετ, αναρρίχηση, χορός, κούνιες, τσουλήθρα και άλλα.

Ένας παιδιατρικός εργοθεραπευτής μπορεί να σας συμβουλεύσει .Αξιολογεί το παιδί και και μπορεί να σας δώσει μια ξεκάθαρη εικόνα για τυχόν δυσκολίες του παιδιού. Μία εικόνα που θα εντοπίζει επακριβώς σε ποίες δεξιότητες υπάρχουν αυτές ώστε να συνεργαστεί μαζί με το παιδί και το οικογενειακό του περιβάλλον για να ξεπεραστούν.